ژیوانشی له آنجئو نویر ادوپرفیوم 75 میل GIVENCHY L’ANGE NOIR EDP

۸.۵۵۰.۰۰۰ تومان

شناسه کالا 3274872330146 دستبه بندی تگ

GIVENCHY L’ANGE NOIR / ژیوانشی له آنجئو نویر

 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جیونچی
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اولیه ترنج ، بادام ، فلفل صورتی
میانی زنبق ، کنجد
پایه دانه تونکا ، کهربا، گل ختی

 

GIVENCHY L’ANGE NOIR / ژیوانشی له آنجئو نویر

که به معنای «فرشته سیاه» است، دنباله‌ای شگفت‌انگیز از عطرهای Ange ou Demon 2006 و Ange Ou Demon Le Secret 2009 به‌شمار می‌رود. «له آنجئو نویر» در پاییز 2016 وارد بازار عطرها شد و نمایانگر راز‌آلودگی جادویی و پارادوکسی بی‌نظیر است: «درخشان همچون فرشتگان و گریزپا همچون تاریکی».

«له آنجئو نویر» که با الهام‌گیری از سبک سینمای جنایی معروف به «نوآر» خلق شده است، همچون معجونی اغواگر برای زنان افسونگر جلوه‌گری می‌کند؛ معجونی جادویی، شیک، منحصربه‌فرد، نوآورانه و خواستنی.

هر زنی همچون یک معماست که همیشه با قدرت اغواگری خودش در کشمکش است. این سرشت معمایی را می‌توان از عطر زنان تشخیص داد. «له آنجئو نویر» که میان نور و سایه نوسان می‌کند، ردی منحصربه‌فرد دارد که از تضادهای ناب میان رایحه زنبق سفید و کنجد سیاه سرچشمه می‌گیرد. آمیزه جادویی این عطر درون بطری‌ای گران‌بها و پُرزرق‌وبرق جای گرفته است. «له آنجئو نویر» همچون داستانی سحرآمیز از عطری با روحی سرکش نمایان می‌شود؛ عطری که تاریکی و نور را همزمان درون خود دارد.

آمیزه «له آنجئو نویر» گل‌فام و پودری است و نت‌های روشن و تاریک را به‌خوبی با همدیگر آمیخته می‌کند. نت‌های اولیه این عطر با روایح ترنج، فلفل صورتی و بادام شروع می‌شوند و در نت‌های میانی به رایحه زنبق سفید آمیخته‌شده با رایحه کنجد سیاه پیوند می‌خورند. نت‌های پایه هم با رگه‌هایی گرم از جنس روایح دانه تونکا، گل ختی و کهربا شکل می‌گیرند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژیوانشی له آنجئو نویر ادوپرفیوم 75 میل GIVENCHY L’ANGE NOIR EDP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *