AMOUAGE PORTRAYAL EDP
آمواج پورتریال ادوپرفیوم

مردانه

۱۶.۸۰۰.۰۰۰ تومان

AMOUAGE PORTRAYAL / آمواج پورتریال

AMOUAGE PORTRAYAL / آمواج پورتریال

پرتریل ادو پرفیوم مردانه در سال 2019 به بازار عرضه شد و عطار آن پیر نگرین است. این ادو پرفیوم عمانی ساخت برند آمواج  Amouage بوده، با رایحه‌ای بی‌نظیر، مناسب آقایان به‌روز و مدرنی است که همواره جویای شورونشاط جوانی هستند. شعار این عطر حتی قبل از استفاده نیز از آن رایحه‌ای متفاوت می‌سازد: «کسی که جرات می‌کند هنجارهای جامعه خود را نادیده بگیرد، واقعا جسور است.»

رایحه

پرتریل ادو پرفیوم مردانه، عطری از خانواده بویایی چوبی آروماتیک و دارای طبع رایحه‌ای معتدل و طعمی تلخ است. رایحه چوبی و چرمی آن، حال‌وهوای جسورانه‌ای دارد. عطر آمواژ پورتریل، ‌با اقدامی شجاعانه، رایحه‌های خنک، تند و شیرین و تلخ را،‌یک جا جمع کرده و می‌توانید پس از هر بار استفاده، چند رایحه متفاوت را احساس کنید.

در ابتدا خنک و تلخ از رایحه برگ‌ها و گل‌های بنفشه است. با گذر زمان، کمی گرم‌تر شده، حس چوبی و تلخ دلپذیری از خس‌خس نیز در این میان به مشام شما خواهد رسید. در پایان نیز روغن کاد (روغن کرچک) نمایی متفاوت را آشکار می‌کند. در کل می‌توان گفت این رایحه شاداب، نیمه‌شیرین، تلخ، چوبی و کمی صمغی است. رایحه این ادو پرفیوم که نگاهی به استکبار و تنش اجتماعی در سطح جهان دارد، با حضور خس‌خس در نت میانی قلب و رایحه آغازین برگ بنفشه، جلوه‌ای باشکوه از وجود مردانه را به نمایش می‌گذارد. این پیچیدگی‌ها زوایای مختلف وجودی آقایان را پرشور، درخشان و جذاب جلوه داده و به شما صلابتی منحصربه‌فرد می‌بخشد. ماندگاری و پخش بوی قابل قبولش، آن را مناسب مصرف روزانه و مهمانی‌ها در تمام فصول سال می‌کند.

چرا

AMOUAGE

فروشگاه سعید سوگل این عطر AMOUAGE PORTRAYAL را به تمام مشتریان عزیز خود پیشنهاد میدهد.

تا بتوانید این رایحه دلچسب را تجربه کنید و لحظات خوبی را سپری کنید.

عطر های آمواج از برندهای دیگر متمایز می‌شوند. این تفاوت‌ها می‌توانند عبارت باشند از:

مواد اولیه با کیفیت: آمواج از مواد اولیه با کیفیت برای ساخت عطرهای خود استفاده می‌کند. این مواد از جمله گل‌ها، چوب‌ها، رزین‌ها و میوه‌ها به دست می‌آیند.

یکی از این عطر ها که شامل این موارد میشود این عطر AMOUAGE PORTRAYAL میباشد

ترکیبات منحصر به فرد: هر عطر آمواج دارای ترکیبات منحصر به فردی است که توسط عطاران حرفه‌ای طراحی شده‌اند.

توجه به جزئیات: آمواج به جزئیات کار می‌کند. از جمله طراحی شیشه‌های عطر، نام‌گذاری محصولات و تبلیغات با کیفیت.

تاریخچه و میراث: آمواج یک تاریخچه طولانی در صنعت عطرسازی دارد و از میراث خود استفاده می‌کند. این میراث شامل تجربه‌های قدیمی و دانش عطرسازی است.

به طور کلی، آمواج با ترکیب مواد با کیفیت، توجه به جزئیات و تاریخچه‌ی معتبر خود، عطرهایی با کیفیت و منحصر به فرد ارائه می‌دهد.

 

نوع برند لوکس – Niche
گروه عطری چوبی آروماتیک
غلظت ادو پرفیوم – Eau de Parfum
جنسیت مردانه – Men
حجم 100ml
کشور مبدأ برند عمان – Oman
سال معرفی 2019
نام فارسی خرید پرتریال ادوپرفم – آمواج
شناسه کالا 701666330929 دسته بندی , , تگ

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “AMOUAGE PORTRAYAL EDP
آمواج پورتریال ادوپرفیوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *